1.18.2012

Giveaway!!!

Hello girls! happy Wednesday!!!
As I promised we´re going to celebrate we reached 300 fans on our Facebook page and now we´re more than 400! woohoo!!!! thank you so much to join us! :)

So I´m going to give away 2 prizes and there will be 2 winners! the first one will be a set of clear stamps of my upcoming collection (there will be 4 different sets and you´ll be able to choose your favourite one) and the second prize will be a collection of 3 sheets of stickers (you choose your fav too!)



To enter you have to,
• Visit Softpencil Studios page on Facebook and "like" it (if you didn´t that before) and leave a comment saying you want to enter on our drawing. You´ll get one ticket.
• Leave a comment here, one more ticket!
• For more tickets, you can invite your friends to "like" us on Facebook: they have to leave a comment saying you sent them and they´ll be entered on our drawing too. More friends you send, more tickets you get!

The deadline is next Monday, Jan. 23, and on Tuesday we´ll know the two lucky winners who will be announced on Facebook and here :)

Thank you very much for play along with us and good luck!!!! ♥
Elizabeth

................................................................................................................................................................

Hola chicas! feliz miércoles!!!
Como les prometí vamos a celebrar que alcanzamos los 300 fans en nuestra página de Facebook y ahora ya somos más de 400! woohoo!!!! muchas gracias por unirse a nosotras!

Entonces voy a sortear 2 premios y habrá 2 ganadores! el primero será un set de sellos clear de mi próxima colección (habrá 4 sets diferentes y el ganador podrá elegir el que prefiera) y el segundo premio será una colección de 3 láminas de stickers (también podrá elegir el que más le guste!)


Para participar tienen que,
• Visitar la página de Softpencil Studios en Facebook y clickear “Me gusta” (si ya no lo hicieron antes) y dejar un comentario diciendo que quieren entrar en el sorteo y así obtendrán 1 ticket.
• Dejar un comentario aquí, un ticket adicional!
• Para conseguir más tickets, pueden invitar a sus amigos a clickear “Me gusta” en nuestra página de Facebook: ellos tienen que dejar un comentario diciendo quién los envió y estarán participando en el sorteo también. Más amigos invitás, más tickets obtenés!

Tienen tiempo hasta el lunes próximo, 23 de enero, y el martes conoceremos a los dos afortunados ganadores que serán anunciados en Facebook y aquí :)

Muchas gracias por participar y mucha suerte!!!! ♥
Elizabeth

122 comments:

  1. Me encantan tus sellos y los stickers!!!!
    Te Felicito!!!!!
    Saludos!!!!!

    ReplyDelete
  2. Such cute stamps and stickers. Congrats on reaching over 400 fans.

    Kathi

    ReplyDelete
  3. Me fascinan tus diseños, te deseo mucho mas éxito!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias Tere!!! y ya sabés que a mí me encantan tus trabajos! ;)

      Delete
  4. Hello Elizabeth,
    Like always, all your stamps, stickers, etc., are gorgeous. You know I love them all!!! Thanks for the chance. I can't wait to see if I win ;)
    Big hug,
    Farida

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello my dear friend!!! thank you very much for your warm comments!!! hugs! :)

      Delete
  5. Están divinos los sellos... yo lo quiero :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Karla!!! mucha suerte en el sorteo! :)

      Delete
  6. Omg,super cute. I love the cupcake set! Thanks for a chance to win.

    ReplyDelete
  7. Congrats on reaching your milestones! Woohoo! As you know I already 'like' you :-) But if I hadn't already, I would certainly 'like' your page :-)
    Thanks for the giveaway! I'm heading over to your FB page to comment for another ticket :-)

    Hugs,
    Heather

    ReplyDelete
    Replies
    1. You´re soooo sweet!!! many hugs to you my dear friend! ;)

      Delete
  8. Congrats on reaching over 400 followers on Facebook. What a fun prize. Thanks for a chance.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much my dear friend!!! good luck! ;)

      Delete
  9. p.s. I'm going to post this on my FB page & blog too...maybe you can get a few more people :-)

    ReplyDelete
  10. estan presiosos todos tus sellos, peroen espesial esas aditas :) me conkistaron :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias Ady!!!! me alegro mucho de que te guste tanto Charmy! ;)

      Delete
  11. Preciosos los sellos y los sticker, gracias por compartir con nosotras.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias a vos por participar!!! y como ya te dije, me encantan tus trabajos!!!

      Delete
  12. Hola!! ya mandé por mail a varias amigas, corro a visitarte en facebook, que gusto me da que ya lances tu nueva línea de sellos, espero que te acuerdes del interior del país y podamos disfrutarlos también, jejjeje, siempre todo en Buenos Aires!!! jajjaja... te digo porque he visto que las chicas de Scrap BsAs están ofreciendo tus productos, no los vas a comercializar vos?????? contame y espero que puedas venir a córdoba a dictar un seminario. besitos!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola Adriana! gracias por invitar a tus amigas!
      Sí, todos los productos van a estar disponibles en el interior. Te mando un e-mail y te explico todo ahí :)

      Y desde ya me encantaría ir a Córdoba a darles un seminario!!! sería un verdadero placer! ni bien termine de organizar algunas cositas te aviso y me voy para allá! un beso :)

      Delete
  13. Me encantan!!!! Felicitaciones!!! Saludos!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Marilula!!! me encanta tu nombre y como lo formaste! (estuve en tu blog :) y me encanta lo que hacés! qué hermoso!!! la pintura en porcelana es una de mis asignaturas pendientes. Sos de Bs. As.?

      Delete
  14. Hola!!! invitada por Adriana Vanderhoeven, hice click en me gusta (si hubiera uno q diga ME ENCANTA, tambien le hubiera hecho click) Y ahora me pongo a invita amigas. Graciassss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchísimas gracias!!!! me alegro mucho de que te gusten mis diseños! y muchas gracias por invitar a tus amigas! :)

      Delete
  15. Me adhiero al pedido de Adriana para que tus sellos y sticker lleguen al interior , es importante para nosotros que tengamos a la vista y no siempre verlos a travès de Internet. Mucha pero mucha suerte y muchas graicas por el sorteo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias Graciela!!! los productos van a llegar al interior, todavía estoy trabajando en algunos diseños para nuevos productos y voy a ir posteando las novedades en mi página de Facebook.
      Gracias otra vez y mucha suerte en el sorteo! :)

      Delete
  16. Me adhiero al pedido de Adriana para que tus sellos y sticker lleguen al interior , es importante para nosotros que tengamos a la vista y no siempre verlos a travès de Internet. Mucha pero mucha suerte y muchas graicas por el sorteo.

    ReplyDelete
  17. Me anoto aquí también para tener mas chances, soy de Córdoba como Adriana, así que también me adhiero a su pedido, gracias por la posibilidad de ganar los sellitos o los stickers, como llegue aquí? Acabo de ver la publicación de Adriana, saludos!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bienvenida Vero!!! todos los productos van a llegar al interior ni bien esté todo listo (como se fabrican en USA hay que esperar a que me lleguen desde allá)y voy a ir posteando todas las novedades en mi página de Facebook así que te espero por allá! Saludos!!!

      Delete
  18. Es un gusto ser tu seguidora tanto aki como en Facebook Elizabeth todo lo que creas, tus diseños, tus sellos son divinos, apenas empiezo a conocerte y veo que eres una persona hermosa, además de supertalentosa y creativa, espero poder participar, y graciaas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchísimas gracias Ady!!!! sos muy dulce y es muy lindo todo lo que me decís! para mí es un gusto tener una seguidora como vos :)
      Mucha suerte en el sorteo!!! :)

      Delete
  19. Me encantas tus sellos saludos mis mejores deseos con tus nuevos kits...:)

    ReplyDelete
  20. me invito adriana vanderhoven y judith Tonfi. pero ya te conozco y me gusta mucho lo que haces!!! Liliana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola Liliana! muchas gracias!!! vos también venís al encuentro de scrap del 18?

      Delete
  21. Me olvide!!!! ya hice click en Facebook. Liliana

    ReplyDelete
  22. Ahora invito a todos mis amigos para que te conozcan.....Liliana

    ReplyDelete
  23. YA vine y regrese de nuevo!
    soy la seguidora 458!!!

    saludos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saludos Myrna! muchas gracias y mucha suerte!!!

      Delete
  24. Replies
    1. Muchas gracias Patricia! me alegro mucho de que te gusten!!! :)

      Delete
  25. Replies
    1. Gracias Yesy!!!!!! y vos hacés trabajos hermosos también! ya sabés que me encantan!!!

      Delete
  26. Hermosísimosss tus sellos, te sigo en facebook y me encanta la galería de proyectos, felicitacionesss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias Martha! me alegro mucho de que te gusten mis productos! a mí también me encanta la galería de proyectos! está llena de hermosos trabajos de chicas muy talentosas y creativas :)

      Delete
  27. Yo quieroooo, tus sellos y stickers son divinos, teb sigo en facebook, me encanta la galería de proyectos!

    ReplyDelete
  28. thanks soooo much for the chance at a giveaway!!! I have some of your stickers from EAD Designs and I LOVE your images!!! Soooo cute! Would love to add some of your stamps to my collection!

    Candace
    scrappin2littleprincesses.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. You´re very welcome Candace!!! and thank you very much for your nice words! did you already use the stickers? I would love to see your works! let me know ;)

      Delete
  29. Awww these are so cute! I would love to have them ~ One of my FB friends told me about you...Scrappin Lilprincesses. These stamps and stickers just bring a smile to my day! msmith38652@gmail.com
    http://michelescraftroom.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you soooo much Michele!!! you´re so sweet! glad you like my goodies! :)

      Delete
  30. Love Softpencil and I share all the time! I know you will reach your goal and thanks for sharing! CallyAnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much CallyAnn!!! I know you share all the time! you´re so nice! :)

      Delete
  31. Those cupcake ones are the cutest!

    ReplyDelete
  32. What adorable stamps and stickers. I'll spread the word. Thanks for a chance.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear Cathy! I´m so glad you like my new designs!!!

      Delete
  33. I clicked like on your facebook page...thank you.

    ReplyDelete
  34. these are so cute!!! gonna go like your facebook page too! :)

    ReplyDelete
  35. these are so cute! gonna go like your facebook page too! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Jessica to join us!!! glad you like my designs!

      Delete
  36. Love it !! I liked ur FB page.

    Be blessed,Beckie

    ReplyDelete
  37. HI Elizabeth. Thanks for the invite and congrats on 400 member's. I love your stamps and wish I had more time to devote to this craft. I do follow you on Facebook and keep up with what's going on.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You´re welcome! thank you very much for your beautiful comment!!! hope you can find more time to craft ;)

      Delete
  38. Hello Elizabeth,
    I am so glad things are going well for you sweetie. I don't do Facebook but if I did, I would certainly "like" your page. How cool to see your cute stamps in clear rubber as well as stickers. Wishing you all the very best for the forthcoming year. If you need me for anything please just shout!
    Hugs
    Dawn xxxxx

    ReplyDelete
  39. Hello dear Dawn! I´m so glad to hear from you!!! thank you for your warm wishes, I wish the same to you! :)
    And yes, I´m going to need you when the DT comes back! I´ll let you know!
    Hugs!!!! ♥

    ReplyDelete
  40. felicitaciones por los fans!
    que linda manera de festejar =)
    great giveaway

    ReplyDelete
  41. I just LOVE all of your new designs, Elizabeth! They are so cute and colorful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear Cat!!! so glad you like them! I´ll let you know when everything is ready to start on the DT :)

      Delete
  42. Hope you get lots of new followers, my friend! xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Jenn!!! we´re more than 500!!! :)

      Delete
  43. OOOh I also like your FB page, you're almost at 500! WOW!!
    Hope it happens soon!
    Your designs are so cute!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. So glad you like my designs! we´re already more than 500! thank you to join us and welcome!!! :)

      Delete
  44. Too too cute!!! Congrats on almost 500 followers, woohoo!!!!

    ReplyDelete
  45. Darling and A+dorable images Elizabeth! Congrats on 300, 400, and now almost 500 LIKES at FB!!! I am celebrating my blogaversary with a blog hop on Sunday, and would <3 for you to join in the fiesta'! Lots of fun giveaways going in!
    :O)
    Jessica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you to join us Jessica!!! I was visiting your blog and I´m your new follower! hope to find the time to hop, I´ll be launching a new collection soon so I´m very busy designing the new products. Thank you for the invite and congrats!!! :)

      Delete
  46. The images are adorable. thanks for the chance to win.
    cathyplus5.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Cathy!!! and good luck at the drawing! :)

      Delete
  47. Hola... muy tiernos tus sellitos... cuando le di me gusta a la pagina de face creo que andaban por los 300 fans y ya son casi 500 WOWW...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Silvia!!! me alegro mucho de que te gusten los sellos! y gracias por unirte a nosotras en Facebook! :)

      Delete
  48. Replies
    1. Muchas gracias!!! me alegra mucho que te gusten!!!

      Delete
  49. Me encantan los diseños y los colores de los stickers!!! también te sigo en facebook!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Zulma!!! espero que algún día podamos conocernos en alguna crop :)

      Delete
  50. Me encantan los sellos y los colores de los stickers son bien vivos!!! también te sigo por el facebook!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias!!!!! suerte en el sorteo!!!

      Delete
  51. Qué buen material... todo es precioso. Espero pronto verlos en el interior. Soy de la provincia de Santa Fe, aquí no se cnsigue nada. Mucha suerte en tu proyecto y gracias por la generosidad de compartir. Cariños.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias!!! me alegro mucho de que te gusten los productos!

      Hacemos envíos a todo el país así que van a llegar también a Santa Fé. Durante el mes de enero es la pre-venta y quienes hagan un pedido se llevan una sorpresita extra. Si te interesa adquirir alguno de los productos (podés verlos en nuestra página de Facebook) escribime a elizabethpujalka@hotmail.com y te envío los detalles :)

      Delete
  52. Yeepee!!!!!!!!
    Elegime a mi, si? jajajaja.....
    Hace rato que me gustas en facebook y te envie varias amiguitas tambien...
    Me encantan tus diseños!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lo sé Ardilla! muchísimas gracias!!!! me alegro de que te gusten los nuevos diseños! suerte en el sorteo!!!

      Delete
  53. Muy lindos diseños y... yo soy la del "Me gusta" n° 500!!!! Hecho con Amor. (hechoconamor@gmail.com) Cris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bienvenida Cris!!! y muchas gracias por unirte a nosotras!!!

      Delete
  54. Hermosos diseños! y... soy la "Me gusta" n° 500 en Facebook! Quizás tenga suerte en el sorteo, felicitaciones por tu trabajo! Cris

    ReplyDelete
  55. Oh My God they are so cute!! I love the cupcakes and the bees, I can't wait to see more coming and definitely looking forward for these ones to comes out!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you soooo much!!! so glad you like them! I´m working on more designs and products now :)

      Delete
  56. Love them! Of course they are just as cute as I'd imagine them coming from my Lizzykins! I'd love to win! I'm on my way to Facebook to suggest to my friends.
    I pinned them on Pinterest!!!!
    Does that get me another ticket?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of course my dear friend! thank you very much for every of your words! you´re sooooo sweet!!! hugs!!! :)

      Delete
  57. A-DORE-ABLE stamps!!!! just liked you today on fb, but forgot to tell you to enter me :( will do later on.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Don´t worry Steph, I´ll add you!
      Thank you very much and welcome!!! so glad you like my stamps! :)

      Delete
  58. LOVE your stamps! liked you on fb too - glad i found your website!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!!! I´m so glad you´ve joined us!!!

      Delete
  59. These are adorable!!! Thanks for the chance!!!Lsunflower58@aol.com

    ReplyDelete
  60. ¡Qué lindas cosas! me gusta todo...stickers, sellos...¡quiero!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias Cristina!!! y mucha suerte en el sorteo!!!

      Delete
  61. Muy lindos los sellos y los stikers.me gustaron mucho

    ReplyDelete
  62. wow...a lot of participants in this contest. Congrats on obtaining 400 followers on Facebook. The images are cute...would love to win! Thank you for sharing.

    Carolyn ... www.grandmacarol46580.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Carolyn!!! we´re about to reach 800 followers on Fb so I´ll be doing another giveaway soon :)

      Delete

Thank you for your comment!!!