12.31.2011

Happy New Year!!!


Hello everyone!!! the last day of this year is finally here! wow!!! it has been a great year for my Tinytwinies™ and for Softpencil Studios!
As always, I want to thank to every of you: my friends, fans, customers, colleagues and licensees (the companies who sell goodies with my designs) THANKS A LOT to be there!!! you support and inspire me every day from so many countries around the world and that´s priceless for me!

I´m sure 2012 will be an amazing year for me and my artwork since I will be celebrating my 10th anniversary. Yes!!! ten years has passed since I became a professional artist. I can´t believe it! it was a long and very enriching path where I enjoyed every of my steps. I´ve learned lots of things and especially I´ve known really beautiful people who became my friends, what more could I ask for? Throughout these years I was a crafter, a fine artist, an Art teacher and finally an illustrator. I LOVE, LOVE, LOVE my work! If I was born again… I would do the same!

And one more time March is my month! in March my only son was born, in March I started my career, in March I opened my first shop and started Softpencil Illustrations, in March I launched Softpencil Studios and introduced my Tinytwinies™ (who will be one year old!) and in March I´ll be officially inaugurating my new shop too! So, we are going to have a great celebration and I hope you join us! you´re invited! send me ideas for the party! 


Thank you soooo much again! I wish you and your families have a very happy new year filled with lots of love, peace and joy!!!

See you soon with more news! I´m working hard to get ready my card making/crafting kits as soon as possible :)

Hugs!!!
Elizabeth
................................................................................................................................................................

Hola a todos!!! el último día del año finalmente está aquí! wow!!! fue un gran año para mis Tinytwinies™ y para Softpencil Studios!
Como siempre, quiero agradecerle a cada uno de ustedes: a mis amigos, fans, clientes, colegas y a las compañías que venden artículos con mis diseños. Muchísimas gracias por estar allí!!! ustedes me apoyan y me inspiran cada día desde muchos países alrededor del mundo y eso no tiene precio para mí!

Sé que el 2012 será un gran año para mí y para mi trabajo ya que estaré celebrando mi 10mo.aniversario. Sí!!! ya pasaron diez años desde que me convertí en una artista profesional, no puedo creerlo! Fue un camino largo y muy enriquecedor donde disfruté de cada uno de mis pasos. Aprendí una cantidad enorme de cosas y especialmente conocí mucha gente hermosa que se convirtieron en mis amigos, qué más podría pedir? A través de estos años fui artesana y artista, dí clases de arte y demostraciones y hoy soy ilustradora. AMO, AMO, AMO mi trabajo! Si volviera a nacer… haría lo mismo! 

Y una vez más marzo es mi mes! en marzo nació mi único hijo, en marzo comencé mi carrera, en marzo abrí mi primera tienda y comencé con Softpencil Illustrations, en marzo lancé Softpencil Studios y les presenté a mis Tinytwinies™ (que ya van a cumplir un año!) y en marzo estaré inaugurando oficialmente mi nueva tienda online también! Así que vamos a tener un gran festejo y espero que ustedes se unan! están invitados! vayan enviándome sus ideas para la fiesta! 

Muchísimas, muchísimas gracias otra vez! deseo que ustedes y sus familias tengan un muy feliz año nuevo lleno de paz, amor y alegría!!!

Nos vemos pronto con más noticias! Estoy trabajando mucho para tener listos los kits para hacer tarjetas y otras manualidades tan pronto como me sea posible :)

Abrazos!!! ♥
Elizabeth

9 comments:

  1. So, so cute! Wishing you a very happy and prosperous 2012 Elizabeth!

    ReplyDelete
  2. Happy New Year to you too Elizabeth. I hope the new year brings you much happiness.

    ReplyDelete
  3. Thank you very much dear ladies! I wish you have a great 2012!!! :)

    ReplyDelete
  4. Me encanta tu blog, todo esta super bello!

    ReplyDelete
  5. Muchas gracias Mai!!! qué tengas un muy buen año! :)

    ReplyDelete
  6. Wishing you a wonderful New Year, Elizabeth, filled with happiness and success! Hugs

    ReplyDelete
  7. Thank you my dear friend!!! the same to you! :)

    ReplyDelete
  8. Aunque algo tarde aqui estoy para decirte: Feliz Año Nuevooooo!
    Que el 2012 traiga a ti mucha prosperidad, abundancia y creatividad, para que sigas deleitandonos con tu tan amado trabajo, cuando se hace lo que se ama sin duda los frutos son maravillosos.

    Abrazos gordos desde este rinconcito de Venezuela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias Mo!!! también te deseo lo mejor para este nuevo año y te mando un abrazo enorme!!! ♥

      Delete

Thank you for your comment!!!